Provádíme veškeré výzkumné, redakční a konzultační služby na klíč ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Jsme na trhu od roku 2001 ● Rodinná tradice od roku 1850

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© abcRedakce.cz / 2001–2017

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Poradenství


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Buď telefonicky na hotline čísle

+420 777 865 264 (777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem s pomocí našeho jednoduchého on-line formuláře.

Snažíme se být dostupní 24/7

Copywriter napíše účinný reklamní text

Na web, leták či inzerát patří kvalitní propagační text, který zaujme a prodává. Text, který pouze informuje, vám bude k ničemu. Náš copywriter vám proto připraví takový marketingový text, který návštěvníka vašeho webu podnítí k nákupu zboží nebo odeslání objednávky. – To je přeci účel marketingového textu! Nebo chcete o svém zboží stále jen informovat?

Copywriter je reklamní textař. Je to člověk, který bere v úvahu zájmy a pocity spotřebitele. Copywriter text píše tak, aby čtenáře zaujal a vybídl ho k nákupu. Snaží se zaujmout a působit na emoce. Vytváříme čtivé texty pro web i pro tisková média. Každé médium chce něco trochu jiného a my se čtenářům promyšleně přizpůsobujeme. Náš copywriter pro vás vytvoří název firmy, slogan, text inzerátu, text pro leták, článek i texty pro web.  Všechny naše obchodní texty jsou svěží, bez ohledu na rozsah textu a charakter publikovaného média.

Texty pro dopisy, tištěné inzeráty, letáky a tiskoviny

Při čtení z papíru je na všechno trochu více času. Příběh může být poetičtější, slova vzletnější a texty obsáhlejší. Leták, časopis nebo kniha se na rozdíl od webové stránky nedají tak snadno vypnout nebo smazat.

O to víc ale dbáme na to, aby copywritingové texty pro print byly skutečně konzistentní, aby nebyly rozvláčné a vyvatované. Napsali jsme už stovky normostran reklamního textu pro malé i velké společnosti a věříme, že s námi budete spojeni i vy.

Web copywriting

Na webu je na čtení málo času. Většina uživatelů je v presu, stránky pročítá v poklusu. Mnohé z toho, co unese papírový článek, na webu být nesmí. Víme přesně, co nemáme psát, a co naopak v textu pro web musíme zdůraznit. Jako červená nit se musí textem webové prezentace nést rytmus klíčových slov poskládaných na ta správná místa pro potřeby uživatelů i vyhledávačů.

Webové texty přitom musí být jednoznačně přesvědčivé a účinné. Našeho copywritera si platíte proto, aby vzrostl počet nákupů z vašeho webu, ne pro jeho básnické nadání. Taky ho platíte za to, aby byl váš web lépe nalezitelný. Bohatý obsah webu totiž zvyšuje návštěvnost webových stránek. Kvalitní copywritingový text zlepší pozici webu v internetových vyhledávačích. Funguje to tak, že zadaná relevantní klíčová slova nebo fráze povedou ke snadnému nalezení vašeho webu.

Se správným copywritingovým textem propagační materiál plní svůj účel.
Copywriter zaujme, vytvoří atmosféru, získá důvěru, dovede k poptávce.

Související služby

›› Psaní textů na objednávku

›› Ghostwriting

›› Texty pro web

›› Jak vytvořit obchodní název

›› Vytvoření názvu firmy

›› Vytvořit slogan

›› Optimalizace pro vyhledávače

›› Linkbuilding a zpětné odkazy

›› Copywriting a SEO


Související reference

›› Ghostwriting, copywriting a související projekty


Související články na redakčním blogu ToSiPiš.cz

›› Copywriting a Tajemství marketingových zásad

›› Copywriter by nikdy neměl lhát

›› Miloš Zapletal: Kdo chce psát, ten musí umět

›› Orwellova pravidla pro psaní kvalitních textů

›› Normostrana není 1650 úhozů, ale 1800 znaků

ÚvodPíšeme texty › Copywriting