Provádíme veškeré výzkumné, redakční a konzultační služby na klíč ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Jsme na trhu od roku 2001 ● Rodinná tradice od roku 1850

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© abcRedakce.cz / 2001–2017

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Poradenství


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Buď telefonicky na hotline čísle

+420 777 865 264 (777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem s pomocí našeho jednoduchého on-line formuláře.

Snažíme se být dostupní 24/7

Vytvoření vhodného názvu / jména firmy

Značka je to, co vám zůstane, když vám shoří továrna,“ prohlásil kdysi reklamní mág David Ogilvy. Než ale vybudujete značku, musíte mít pro svou firmu, zboží nebo službu zajímavý název. Kde ale vhodný obchodní název vzít? Jak ho vymyslet? Pomůžeme vám vytvořit název firmy, služby nebo zboží, který bude dostatečně originální, jednoduchý a dobře marketingově použitelný.

Dobrý obchodní název firmy usnadní vaše podnikání

Základem úspěšného podnikání je dobře promyšlený podnikatelský záměr, který řeší potřeby spotřebitelů. Praxe i logika však potvrzují, že vhodně zvolené obchodní jméno firmy nebo název produktu mohou vaše podnikatelské aktivity výrazně usnadnit. – A nebo také zkomplikovat. Obchodnímu názvu proto stojí věnovat pečlivou pozornost.

Rádi pro vás vytvoříme sadu několika vhodných návrhů obchodních názvů. Kontaktujte nás, abychom mohli společně probrat vaše individuální potřeby. Naše návrhy pro vaše obchodní jméno (firmy, zboží, služby) budou vedle vhodné skladby a charakteru splňovat i další důležitá kritéria:

Originalita – Název firmy má být jedinečný

Označení firmy či produktu by mělo být jedinečné. Může to být novotovar, ale není to nezbytně nutné. S dostatečnou kreativní invencí může vniknout hned několik zajímavých názvů firmy či zboží, které na trhu zatím nejsou.

Jednoduchost – Jméno firmy nemá být krkolomné

Ať už se jedná o jméno firmy nebo název produktu, označení musí být snadno vyslovitelné. Vždy se snažíme myslet na situaci, kdy budete označení firmy někomu diktovat do telefonu. Bude možné si název zapsat bez zaváhání?

Libozvučnost – Název příjemný na poslech

Například tvůrci názvu Kofila vytvářeli čokoládu pro ženy. Fonetické znění slov coffe [kofí] a chocolate [šokod] upravili do ženského rodu s koncovkou -a. Proč nezvolili tvar Kofilad (Kofilát)? No, vždyť by to znělo jak chemický koncentrát…

Vhodný název firmy, zboží nebo služby může
účinně usnadnit vaše podnikání.

Související služby

›› Psaní textů na objednávku

›› Ghostwriting

›› Copywriting a reklamní texty

›› Texty pro web

›› Optimalizace pro vyhledávače

›› Linkbuilding a zpětné odkazy

›› Copywriting a SEO


Související reference

›› Ghostwriting, copywriting a související projekty

›› Ukázky úspěšných názvů


Související články na redakčním blogu ToSiPiš.cz

›› Je přepisování profesionálních textů efektivní?

›› Miloš Zapletal: Kdo chce psát, ten musí umět

›› Orwellova pravidla pro psaní kvalitních textů

›› Normostrana není 1650 úhozů, ale 1800 znaků

ÚvodPíšeme texty › Návrhy obchodního názvu