Provádíme veškeré výzkumné, redakční a konzultační služby na klíč ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Jsme na trhu od roku 2001 ● Rodinná tradice od roku 1850

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© abcRedakce.cz / 2001–2017

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Poradenství


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Buď telefonicky na hotline čísle

+420 777 865 264 (777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem s pomocí našeho jednoduchého on-line formuláře.

Snažíme se být dostupní 24/7

Jak a proč vytvořit marketingový plán

I kdybyste prodávali „modré z nebe“, musíme mít předem jasno, jak, kde a komu ho budete nabízet. – Budou mít lidé o „modré z nebe“ vůbec zájem? A proč by měli mít? Budou vaší nabídce vůbec důvěřovat? A co by se dalo udělat pro to, aby se důvěryhodnost vaší nabídky zvýšila? A jak budete „modré z nebe“ komunikovat? To všechno a mnohé další by měl předem řešit marketingový plán, jakýsi specializovaný business plánu zaměřený ovšem výhradně na marketing.

Pokud má jít o vysoce efektivní marketingový plán (VEMP), je třeba pečlivě promyslet cílovou skupinu, komunikační strategii i marketingový rozpočet. Díky VEMP je také jasné, jakou reklamní a prodejní strategii podniknete. Prostřednictvím marketingové rešerše (analýza trhu) si upřesníte cílovou skupinu a její potřeby.

Marketingový plán klade otázky
a nabízí řešení

Marketingový plán se ale nemá jenom ptát. Především musí poskytovat relevantní a praktické odpovědi na základě ověřených dat. Vysoce efektivní marketingový plán by měl investorovi jasně obhájit, kam přesně půjdou peníze určené na reklamu a propagaci.

Například jaká média budou nejúčinnější a proč. Bude to venkovní outdoorová reklama nebo velkoplošné billboardy? Mají dnes ještě smysl tištěná média? Pokud ano, jaká? Je lepší řádková inzerce nebo delší PR článek? A jak pro marketing efektivně využít internet? Je účinnější investovat do PPC reklamy, nebo do sociálních sítí?

Pokud zatím nejste zvyklí své aktivity takto detailně plánovat, rádi vám pomůžeme.

Pomůžeme vám najít vhodné marketingové postupy, které jsou pro vaši činnost pro nejbližší období nejvhodnější.

Chcete investovat do propagace? Skvělé!
Pomůžeme vám, abyste neinvestovali bez rozmyslu.

Související služby

›› Propagace, reklama a zviditelnění

›› Účinný internetový marketing

›› Copywriter vám napíše účinný reklamní text

›› Marketingový průzkum trhu

›› Optimalizace pro vyhledávače

›› Linkbuilding a zpětné odkazy


Související reference

›› Ukázky účinné propagace


Související články na redakčním blogu ToSiPiš.cz

›› Pečený na másle, s křupavou krustou (povedená reklama)

›› A jaký je váš příběh?

›› The Switch - Kvalitní editace reklamy na Heineken

›› Peter Knight: Vysoce efektivní marketingový plán (recenze)

›› Seth Godin: Fialová kráva

ÚvodPropagace › Marketingový plán