Provádíme veškeré výzkumné, redakční a konzultační služby na klíč ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Jsme na trhu od roku 2001 ● Rodinná tradice od roku 1850

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© abcRedakce.cz / 2001–2017

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Poradenství


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Buď telefonicky na hotline čísle

+420 777 865 264 (777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem s pomocí našeho jednoduchého on-line formuláře.

Snažíme se být dostupní 24/7

Související služby

›› Psaní textů na objednávku

›› Ghostwriting

›› Copywriting a reklamní texty

›› Texty pro web

›› Optimalizace pro vyhledávače

›› Linkbuilding a zpětné odkazy

›› Copywriting a SEO


Související reference

›› Vytvoření vhodného názvu / jména firmy

›› Vytváříme marketingové texty

›› Ukázky úspěšných názvů

›› Propagace, reklama a zviditelnění


Související články na redakčním blogu ToSiPiš.cz

›› Orwellova pravidla pro psaní kvalitních textů

›› Normostrana není 1650 úhozů, ale 1800 znaků

ÚvodPíšeme textyObchodní názevKniha

Jak pojmenovat firmu – Novotvary a zkratky

Jak a podle čeho pojmenovat firmu? Podle jakého klíče vybrat vhodný název firmy nebo produktu? Vytvořit jméno firmy, které bude účinné, vyžaduje čas, vytrvalost a množství rozpracovaných návrhů. Musíte například skloubit kritéria směřující na jednoduchost a originalitu s marketingovým doporučením zaměřeným na charakter názvu. Níže uvádíme několik bodů, které vám pomohou se lépe zorientovat. Pokud chcete, rádi vám pomůžeme.

Novotvary, složeniny a slovní hříčky

Pokud pro vznikající obchodní název budete vytvářet novotvar (nové slovo), může být užitečné, zakomponovat do něj nosný kořen nějakého známého slova. Vyzkoušejte také různé složeniny, přesmyčky a jiné slovní hříčky.

Zkratka v názvu – Široké možnosti a „trochu“ práce navíc

Pokud se rozhodnete pro zkratkové slovo (zkratku), nemusí to nutně být iniciálová zkratka. Můžete zkusit vytvořit vytvořit

Další informace najdete v publikaci Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky. Kniha je k dostání v kamenných knihkupectvích i na internetu. Pokud na vytvoření obchodního názvu nemáte čas, invenci nebo zkušenosti, rádi pro nás název firmy, služby, produktu vytvoříme na klíč podle vašich kritérií.

Výhodný nákup knihy Jak vytvořit obchodní název…