Provádíme veškeré výzkumné, redakční a konzultační služby na klíč ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Jsme na trhu od roku 2001 ● Rodinná tradice od roku 1850

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© abcRedakce.cz / 2001–2017

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Poradenství


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Buď telefonicky na hotline čísle

+420 777 865 264 (777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem s pomocí našeho jednoduchého on-line formuláře.

Snažíme se být dostupní 24/7

Související služby

›› Psaní textů na objednávku

›› Ghostwriting

›› Copywriting a reklamní texty

›› Texty pro web

›› Optimalizace pro vyhledávače

›› Linkbuilding a zpětné odkazy

›› Copywriting a SEO


Související reference

›› Vytvoření vhodného názvu / jména firmy

›› Vytváříme marketingové texty

›› Ukázky úspěšných názvů

›› Propagace, reklama a zviditelnění


Související články na redakčním blogu ToSiPiš.cz

›› Orwellova pravidla pro psaní kvalitních textů

›› Normostrana není 1650 úhozů, ale 1800 znaků

ÚvodPíšeme textyObchodní názevKniha

Tvorba názvu a nebezpečí apelativizace

Některé obchodní názvy jsou natolik povedené a reprezentují natolik ojediněle unikátní druh služeb nebo zboží, že se z nich stanou obecné pojmy. Spotřebitelé jimi postupně přestanou označovat pouze váš originální produkt nebo službu, ale začnou váš název uplatňovat i na všechny další konkurenční produkty či služby obdobného charakteru. Takovému zobecňování obchodního názvu se říká apelativizace.

Přesně takto vznikly kdysi obecné výrazy typu džíny, fichtl, izolepa, karma, kecky, lux, pišingr, rifle, robot, sendvič, vafky, vazelína nebo žiletky. Apelativizačním procesem prošlo také označení pivní pochoutky dnes známé jako talián. Jak se apelativizaci obchodního jména či názvu firmy / výrobku bránit? A je vůbec apelativizace škodlivá? Nebo je to naopak?

Apelativizace – Jak se o rizicích a výhodách dozvědět maximum informací

Pokud se o tvorbě názvu firmy či zboží chcete dozvědět více, vydali jsme za tímto účelem knihu Jak vytvořit atraktivní obchodní název. Publikaci si za výhodnou cenu objednejte přímo na webu nakladatele.

Vytvoření obchodního názvu na klíč

Pokud se chcete zbytečným průtahům i rizikům vyhnout, nabízíme vám vytvoření obchodního názvu na klíč. Připravíme pro vás sadu unikátních obchodních názvů, ze kterých si budete moci sami vybrat ten nejpříznivější. V případě zájmu zajistíme i zápis ochranné známky a rovněž propagaci značky.

Názvy pro naše klienty vytváříme mimo jiné podle následujících kritérií:

Výhodný nákup knihy Jak vytvořit obchodní název…